בגרות 80 מגן 80
קצת מבואס חשבתי אני יקבל יותר
בגרות 80 מגן 80
קצת מבואס חשבתי אני יקבל יותר
|
|
זה טוב מה קרה לך..
בונא איזה משוגעים
אני הייתי שמח אם הייתי מקבל 70 בבגרות
למרות שבחיים שלי לא עשיתי בגרות
P:
בע אני כזה זבל בלימודים =ם
לא נורא אחי אין מה לעשות =]
באמת אתם בוכים על ציונים כאלה
מה אני יגיד שאני בקושי קיבלתי 70??!!!!!!!!!!!!!!!!!
תפסיקו לבכות ותשמחו!!!!
////:Boxing:
FUCKyou
////:Boxing:
בגרות 82
מגן 63
המגן דפוק אותי![]()