קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. המשחק של ישראל הקרוב הוא---->
    על ידי Bigbond בפורום כדורגל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 04-09-2005, 17:20
  2. יש לי כמה שאלות לגבי המשחק NHL 2006
    על ידי RaUl בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 03-09-2005, 15:57
  3. באיזה שעה המשחק של נבחרת ישראל?
    על ידי Program בפורום דיבורים
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 03-09-2005, 15:50
  4. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 03-09-2005, 00:01
  5. איזה ערוץ מחר המשחק של הנבחרת ?
    על ידי The 0ne בפורום דיבורים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-09-2005, 18:36
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

המשחק של הניבחרת ?????

  1. #1
    משתמש משקיע האוואטר של OrP
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    גיל
    34
    הודעות
    2,056
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    הקב"ה אנחנו הילדים שלך
    מין: זכר

    ברירת מחדל המשחק של הניבחרת ?????

    מי ראה ?
    בוסניה -ישראל היה עוד פעם .
    היה שידור ישיר .

    -------------------------------------------------------------------------------------------
    -----
    * ~* ~הקב"ה אנחנו הילדים שלך ~* ~*

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש כבוד האוואטר של ArIeL
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,790
    לייקים
    2
    נקודות
    200
    משפט מחץ
    !Forca Barca

    ברירת מחדל

    העברתי בהתחלה...היה 15-4 משהו כזה...משם ידעתי שהסיפור נגמר..נבחרת בלי אופי..לא טרחתי לראות.
    Nobody knows it but you've got a secret smile

    And you use it only for me

    Nobody knows it but you've got a secret smile

    And you use it only for me







    ArIeL-BaRcA AKA Messi AKA EmP3RoR AKA ArIeL

  4. #3
    משתמש כבוד האוואטר של Alonh
    שם פרטי
    אלונח
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    19,785
    לייקים
    1
    נקודות
    8,094
    משפט מחץ
    Winners always want the ball when the game is on the line
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    הופעה די מזעזעת
    אבל לדעתי בבית ובלי פצועים כן היינו עולים :\





    God loves to tease

    "הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."

  5. #4
    משתמש משקיע האוואטר של OrP
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    גיל
    34
    הודעות
    2,056
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    הקב"ה אנחנו הילדים שלך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא ראיתי מה קרה בסוף אז ישראל הפסידה הא =\ ...
    נערך לאחרונה על ידי OrP; 10-09-2006 בשעה 14:14.

    -------------------------------------------------------------------------------------------
    -----
    * ~* ~הקב"ה אנחנו הילדים שלך ~* ~*

  6. #5
    משתמש כבוד האוואטר של ArIeL
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,790
    לייקים
    2
    נקודות
    200
    משפט מחץ
    !Forca Barca

    ברירת מחדל

    85-63.
    Nobody knows it but you've got a secret smile

    And you use it only for me

    Nobody knows it but you've got a secret smile

    And you use it only for me







    ArIeL-BaRcA AKA Messi AKA EmP3RoR AKA ArIeL

  7. #6
    משתמש כבוד האוואטר של AllenIverson
    שם פרטי
    עדן =]
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,639
    לייקים
    0
    נקודות
    2,449
    משפט מחץ
    Every day i have a dream and in this dream there is no maccabi !

    ברירת מחדל

    ביזיון =/
    אין לי מה לומר .
    כל כך חסרים טפירו ובורשטיין פשוט לא יאומן .
    והלפרין ? NBA ? פחח

  8. #7
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    4,262
    לייקים
    0
    נקודות
    780
    משפט מחץ
    You have ONE advantage over me.....you can kiss my ass and I can't!!

    ברירת מחדל

    נבחרת לא סתם הפסידה הושפלה בצורה מאוד מאוד גדולה ..
    פשוט בושה וחרפה מה שהולך שם התקפה אחד עם הכדור שאר השחקנים עומדים ומסתכלים הגנה נתקעים בחסימות לא זזים אין ריבאונד פשוט לא יאומן שרוב השחקנים האלה שיחקו רק לפני שנה באליפות אירופה ..
    המקום האחרון בבית מחכה לנו וזה אומר שאין שום אליפות אירופה בזמן הקרוב




    Indianapolis colts Champions!!!

  9. #8
    משתמש כבוד האוואטר של ArIeL
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,790
    לייקים
    2
    נקודות
    200
    משפט מחץ
    !Forca Barca

    ברירת מחדל

    מירו,נצטרך לעלות כמו שעלינו בפעם הקודמת..מטורניר ההזדמנות האחרונה.
    Nobody knows it but you've got a secret smile

    And you use it only for me

    Nobody knows it but you've got a secret smile

    And you use it only for me







    ArIeL-BaRcA AKA Messi AKA EmP3RoR AKA ArIeL

  10. #9
    משתמש ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    5,800
    לייקים
    0
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    It will always be Miller time!

    ברירת מחדל

    ביזיון, הלפרין בדיחה.

    ממש כאב לי לראות את הנבחרת שאני כל כך אוהב ככה =\
    מסכים אם אלונחה, בבית ועם טפירו ובורשטיין היינו עולים אבל ככה זה, שוב הזדמנות אחרונה.

    The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!

  11. #10

    ברירת מחדל

    גועל נפש של משחק היה
    שרף בכלל אדיוט.. מצא מתי לזרוק קללות לשופט.. שהנבחרת צמצמו הפרש ובכך הוא נתן לבוסנים לברוח שוב! כזה אדיוט
    והלפריןם האדיוט הזה? חתיכת אפס! כן נכון אתה מתאים לסיאטל, אפס גמור
    נבחרת של גרוטאות פישלו בצורת אכזרית

  12. #11
    משתמש מכור
    שם פרטי
    אלירן
    תאריך הצטרפות
    05/2006
    גיל
    35
    הודעות
    1,654
    לייקים
    0
    נקודות
    899
    משפט מחץ
    מריו אוסטין המלך!!!

    ברירת מחדל

    ראיתי... השפלהההההההההה!!!!
    איך חבל ככה לראות את הנבחרת שלנו מפסידה בצורה כזאת פשוט כואב הלב!!!
    בתור אוהד של ישראל הרגשתי כל כך מושפל!!!!!!!!!!
    הלפרין לnba? הצחקתם אותי... לאליצור נתניה לא הייתי לוקח אותו...
    שחקן בלי אופי שמפחד לקחת על עצמו את האחריות ולהוביל את הנבחרת... לא לוקח זריקות חופשיות הוא פשוט לא עושה כלום!
    בושה...
    נקווה שמול פורטוגל ומקדוניה יהיה יותר טוב...
    29894362


  13. #12
    משתמש כבוד האוואטר של O-MaN1
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    16,217
    לייקים
    4
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    You've just stepped up to an entirely new playing field. Hope you know the rules of the game.

    ברירת מחדל

    אל תהיו בטוחים שאנחנו נהיה מקום 3 ונוכל בכלל ללכת להזדמנות האחרונה...
    חחח איך קופמן אומר שאם לא מסיימים 3 צביקה שרף צריך "להסיק את המסקנות", כלכל מאמן אחר הוא היה אומר להתפטר...לא אומר, צועק.


  14. #13
    משתמש משקיע האוואטר של OrP
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    גיל
    34
    הודעות
    2,056
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    הקב"ה אנחנו הילדים שלך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אל תהיו כל כך קשים כלפיי הלפרין , נכון שהוא עוד לא ברמה של NBA , אבל
    הוא בכל זאת משחק טוב ופשוט הורגים אותו ואת ארנולד מעייפות ...
    לא מספיק מחליפים .

    -------------------------------------------------------------------------------------------
    -----
    * ~* ~הקב"ה אנחנו הילדים שלך ~* ~*

  15. #14
    משתמש מכור
    שם פרטי
    אלירן
    תאריך הצטרפות
    05/2006
    גיל
    35
    הודעות
    1,654
    לייקים
    0
    נקודות
    899
    משפט מחץ
    מריו אוסטין המלך!!!

    ברירת מחדל

    הלפרין לא שיחק כל כך הרבה בטורניר הזה....
    חג'ג' שיחק יותר...
    ויש מלא מחליפים הוא פשוט לא טוב או לא מרוכז או לא רוצה... לא יודע מה יש לו...
    אולי הוא רק חושב על הnba והוא פשוט לא מבין שבשביל nba הוא צריך לשחק טוב... ולהתאמץ ולהשקיע!
    נראה לי שבכלל לא בא לו על הנבחרת...
    29894362


  16. #15

    ברירת מחדל

    חזק ביותר

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 09:00.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,908 | הודעות: 8,213,501 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect