מי ראה ?
בוסניה -ישראל היה עוד פעם .
היה שידור ישיר .
מי ראה ?
בוסניה -ישראל היה עוד פעם .
היה שידור ישיר .
-------------------------------------------------------------------------------------------
-----* ~* ~הקב"ה אנחנו הילדים שלך ~* ~*
|
|
העברתי בהתחלה...היה 15-4 משהו כזה...משם ידעתי שהסיפור נגמר..נבחרת בלי אופי..לא טרחתי לראות.
Nobody knows it but you've got a secret smile
And you use it only for me
Nobody knows it but you've got a secret smile
And you use it only for me
ArIeL-BaRcA AKA Messi AKA EmP3RoR AKA ArIeL
הופעה די מזעזעת
אבל לדעתי בבית ובלי פצועים כן היינו עולים :\
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."
לא ראיתי מה קרה בסוף אז ישראל הפסידה הא =\ ...
נערך לאחרונה על ידי OrP; 10-09-2006 בשעה 14:14.
-------------------------------------------------------------------------------------------
-----* ~* ~הקב"ה אנחנו הילדים שלך ~* ~*
85-63.
Nobody knows it but you've got a secret smile
And you use it only for me
Nobody knows it but you've got a secret smile
And you use it only for me
ArIeL-BaRcA AKA Messi AKA EmP3RoR AKA ArIeL
ביזיון =/
אין לי מה לומר .
כל כך חסרים טפירו ובורשטיין פשוט לא יאומן .
והלפרין ? NBA ? פחח
נבחרת לא סתם הפסידה הושפלה בצורה מאוד מאוד גדולה ..
פשוט בושה וחרפה מה שהולך שם התקפה אחד עם הכדור שאר השחקנים עומדים ומסתכלים הגנה נתקעים בחסימות לא זזים אין ריבאונד פשוט לא יאומן שרוב השחקנים האלה שיחקו רק לפני שנה באליפות אירופה ..
המקום האחרון בבית מחכה לנו וזה אומר שאין שום אליפות אירופה בזמן הקרוב
Indianapolis colts Champions!!!
מירו,נצטרך לעלות כמו שעלינו בפעם הקודמת..מטורניר ההזדמנות האחרונה.
Nobody knows it but you've got a secret smile
And you use it only for me
Nobody knows it but you've got a secret smile
And you use it only for me
ArIeL-BaRcA AKA Messi AKA EmP3RoR AKA ArIeL
ביזיון, הלפרין בדיחה.
ממש כאב לי לראות את הנבחרת שאני כל כך אוהב ככה =\
מסכים אם אלונחה, בבית ועם טפירו ובורשטיין היינו עולים אבל ככה זה, שוב הזדמנות אחרונה.
The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!
גועל נפש של משחק היה
שרף בכלל אדיוט.. מצא מתי לזרוק קללות לשופט.. שהנבחרת צמצמו הפרש ובכך הוא נתן לבוסנים לברוח שוב! כזה אדיוט
והלפריןם האדיוט הזה? חתיכת אפס! כן נכון אתה מתאים לסיאטל, אפס גמור
נבחרת של גרוטאות פישלו בצורת אכזרית
ראיתי... השפלהההההההההה!!!!
איך חבל ככה לראות את הנבחרת שלנו מפסידה בצורה כזאת פשוט כואב הלב!!!
בתור אוהד של ישראל הרגשתי כל כך מושפל!!!!!!!!!!
הלפרין לnba? הצחקתם אותי... לאליצור נתניה לא הייתי לוקח אותו...
שחקן בלי אופי שמפחד לקחת על עצמו את האחריות ולהוביל את הנבחרת... לא לוקח זריקות חופשיות הוא פשוט לא עושה כלום!
בושה...
נקווה שמול פורטוגל ומקדוניה יהיה יותר טוב...
29894362
אל תהיו בטוחים שאנחנו נהיה מקום 3 ונוכל בכלל ללכת להזדמנות האחרונה...
חחח איך קופמן אומר שאם לא מסיימים 3 צביקה שרף צריך "להסיק את המסקנות", כלכל מאמן אחר הוא היה אומר להתפטר...לא אומר, צועק.
אל תהיו כל כך קשים כלפיי הלפרין , נכון שהוא עוד לא ברמה של NBA , אבל
הוא בכל זאת משחק טוב ופשוט הורגים אותו ואת ארנולד מעייפות ...
לא מספיק מחליפים .
-------------------------------------------------------------------------------------------
-----* ~* ~הקב"ה אנחנו הילדים שלך ~* ~*
הלפרין לא שיחק כל כך הרבה בטורניר הזה....
חג'ג' שיחק יותר...
ויש מלא מחליפים הוא פשוט לא טוב או לא מרוכז או לא רוצה... לא יודע מה יש לו...
אולי הוא רק חושב על הnba והוא פשוט לא מבין שבשביל nba הוא צריך לשחק טוב... ולהתאמץ ולהשקיע!
נראה לי שבכלל לא בא לו על הנבחרת...
29894362