ג'יי וויליאמס חתם בנטס .
בן 25 אחריי פציע
ונוביצקי נישאר עד 2011
מה שמעניין אותי זה אם נוביצקי באמת יהיה שווה משהו בשנת 2011 .
בלי לזלזל אבל הוא לא יהיה אותו דבר , ומאוד
קשה לו גם ככה עם הכבדות שלו , ורואים את זה על המגרש .
אבל כניראה שזה א ושהוא נישאר שמה את עד סוף הקריירה או שהוא אמר להם שהוא לא ישאר אם
לא יחתימו אותו עד 2011 או משהו כזה .





ציטוט ההודעה



