צום ראשון שעברתי הזמן לא זזזז נקעתי את הרגל אבל נגמר סוף סוף
מגניב =)
נקעת את הרגל ?! ממה ??
נכתב במקור על ידי ben4455 אחי .. אני כאילו עדיין בכוס של האמא שלי.. ואם אני לוחץ על E הוא רק בוכה... והרופא מסתכל כאילו הצידה...
נכתב במקור על ידי Hitman נקעת את הרגל ?! ממה ?? אני וחברים שלי הלכנו בחושך והרגל שלי נכנסה לבור דפקה עיקום וזהו עכשיו אני בקושי הולך אבל מקווה שיהיה טוב
חוקי הפורום