הצום הכי קל שהיה לי בחיים =] עבר בקלילות
27.07.08 "הקוצים של ארץ ישראל" למענו=\ [/CENTER]
מזל טוב .. שיהיה לך בתיאבון ... =]
.
רק לי היה צום קשה?
חוקי הפורום