הורדתי סרט (לא משנה איזה).
ההורדה טובה והגודל של הקובץ מראה שיש בו סרט ולא רק פסקול.
אני פותח את הסרט (במדיה פלייר, Winamp, וbs player) ולא מצליח לראות אותו באף תוכנה, אני רק שומע ולא רואה כלום....
תודה מראש,
הורדתי סרט (לא משנה איזה).
ההורדה טובה והגודל של הקובץ מראה שיש בו סרט ולא רק פסקול.
אני פותח את הסרט (במדיה פלייר, Winamp, וbs player) ולא מצליח לראות אותו באף תוכנה, אני רק שומע ולא רואה כלום....
תודה מראש,
|
|
ממ רוב הסיכויים שפשוט אין לך קודקים. תוריד codec pack אני ממליץ על:
http://www.free-codecs.com/download/...k_All_in_1.htm
למרות שהרבה אומרים שהכי טוב זה הקודקפאק של קאזה. זה לא כזה משנה רוב החבילות מפעילות את כל הסוגים הנפוצים.
קרא חוקים.