מישהו מכיר מישהו שהיה ויכול לספר לי איך זה? למה אני מתמיין עכשיו..
מישהו מכיר מישהו שהיה ויכול לספר לי איך זה? למה אני מתמיין עכשיו..
|
|
חחחח אה באמת? אני מכיר את הקורס מכל הכיוונים... אני מטיס כבר 7 שנים
אני רק רוצה לדעת אם זה כיף ומעניין