החלטתי לפרוש מהתפקיד שלי [מנהל הומור], ובכלל מהפורום..
אני יעשה את זה זריז בלי עיקובים ודיבורים סתם..
אז אני לא מוצא לנכון להישאר בפורום בינתיים.. אני אולי עוד יגיב מדי פעם.. ואולי אפילו יחזור מתישהו
היה נעים להכיר אותכם (את רובכם לפחות)
ביי אחים שלי ואחיות!!!=]









ציטוט ההודעה












