בונה אהבתי לאללה ...
סוחב אחומניוקי
![]()
|
|
אחי מה זה הדבר הזה?
וואלה אחי זה יצא כבר?כאילו למכירה?
סעס... אבל למה בטא?!
לא חבל?
It's getting kind of hard to believe
things are going to get better
I've been drowning too long to believe
that the tide's going to turn
And I've been living too hard to believe
that things are going to get easier now
I'm still trying to shake off the pain
from the lessons I've learned
And if I see van Helsing, I swear
to the Lord I will slay him!
A-ha-ha-haa! Take it from me
I swear I will let it be so! A-ha-ha-haa!!
Blood will run down his face
when he is decapitated...aah!
his head on my mantle is how
I will let this world know:
.
נייס
תחדשש
.The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple
נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל
או לפחות את עורו-
מפאת חוסר ביקוש,
והכל מתפרק עלינו.
מה המפרט שלך?
גם אני הייתי עליה משהו כמו 5 שעות אבל בגלל שלא היה דריבר למודם USB שלי חזרתי לXP
Punk Not DeaD! ! !
![]()
AMD ATHLON 64 3200+ VENICE
GIGABYTE K8NSC
1024MB DUAL CHANNEL
LEADTEK 7600GT 256MB AGP
LG L1970HR LCD MONITOR
KENWOOD KRF-V5080D RECIVER
PURE ACOUSTICS EX650F SURROUND
זה לא חדש יצא גרסאות חדשות לא רוצה את זה אמרו לי זה פחות מהיר אני הורדתי תגרסא החדשה של XP
@ NOVERMBER
Siete
קונים לי מחשב חדש עוד איזה חצי שנה או פחות אז עליו אני כבר יתקין ת'ויסטא (כי המחשב הזה שלי לא יסחוב)...
והאמת גם אם היה לי מחשב שמתאים לויסטא עדיף לחכות קצת עד שיסדרו את כל הבאגים....
ובינתיים גם יש לי ת'סקין הכוסון שדומה לויסטא ואפילו יותר יפה =]
my series list
(תלחצו על הכותרת של הרשימה)
http://www.atraf-f.net/zipped/year2007/laugh/tv.jpg - קרדיט לZipped
וואלה מגניב.. תביא צילום מסך.. איך הוא? כבד?
סוף סוף אחרי שחפרת פה לכולם איזה ומה להתקין