כך זה התחיל
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=u7edztkuz5o[/youtube]
הידעתם?
נ.ב
במקרה אתמול זה שודר באמטיוי
כך זה התחיל
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=u7edztkuz5o[/youtube]
הידעתם?
נ.ב
במקרה אתמול זה שודר באמטיוי
נערך לאחרונה על ידי Perfection; 30-11-2006 בשעה 13:26.
/www.anonymous.org.il
/www.anonymous.org.il
כנסוו
|
|
חחחחחחחחחחחחח איזה שיר חחחחחחחחחח
נערך לאחרונה על ידי -DJ-Yosiko-; 30-11-2006 בשעה 13:30.
בטח שידענו (לפחות אני והחברים מרמת ישי...)
ולא רק שידענו גם אני בטוח שיש לכולנו את השיר המקורי על המחשב....אחלה טראק...חח...
קיצר....לי אישית לא גילתה שום דבר...אבל אף פעם לא ראיתי את הקליפ...אז תודה על זה....וזה מידע חשוב לכולם...אז טוב שהבאתה את זה לפה
מי לא יודע, חוץ מזה שזה הרבה יותר יפה משל סקאזי![]()
חח טוב שניזכרת
פפפפפפפפפפפפפפפעעעעעעעעעעאני יגיד לך דוגרי למה לא באלי לבוא?עשיתי שישלכו לי
SMS לטלפון של תחזית יומית מה יהיה היום לפי המזל שלי ורשמו לי שהיה לי יום ארוך ובערב אני צריך לנוח
- שנה טובה , שנה בלי מלחמות ומריבות (: -
ידוע, תודה בכל זאת =]
חחח איזה פדחה
/www.anonymous.org.il
/www.anonymous.org.il
כנסוו
סקאזי העתיק
יענו לא העתיק הוא רק עשה חידוש
זה שיר יותר יפה משל סקאזי בהרבה
הוא לא עשה רמיקס רק לקח ת'מליםםםםםםם.......