איזה סרט אלוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
רוצו לראות חחחחחחחחח לא רוצה לגלות לכם על מה זה אבל אחד הסרטי החזקים חחחחחחח
מוזר לראות את סשה ברון מדבר עיברית![]()
איזה סרט אלוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
רוצו לראות חחחחחחחחח לא רוצה לגלות לכם על מה זה אבל אחד הסרטי החזקים חחחחחחח
מוזר לראות את סשה ברון מדבר עיברית![]()
|
|
אני יוריד כשיצא לזה TC.....
my series list
(תלחצו על הכותרת של הרשימה)
http://www.atraf-f.net/zipped/year2007/laugh/tv.jpg - קרדיט לZipped
מה לא אהבתם??!?!
בטח לא מבינים מילה הבאנגלית, אין עוד סיבה לא לאהוב את הסרט.
חברים שלי רוצים ללכת איתי היום לסרט הזה... כדאי או לא?
מת ללכת, מקווה שבקרוב
אבל הוא מצחייק
מה כבר יש לא לאהוב שם? :\
בטח באמת לא הבנתם על מה מדובר בכלל, חכו שיהיו כתוביות בעברית או משהו..
אחד הסרטים הטובים.
וואלה אני רוצה ללכת לזה ביום שישי עם חברים
סרט ענק !
=\
הבנאדם הכי מצחיק שיש![]()
slickskter@gmail.com
זה יצא בקולנוע בארץ?
אם כן אני רוצה ללכת מחר
אמרו פה שסרט לא טוב כיאלו לא הכי מצחיק
גשם של עופרת יצוקה.
ראיתי את הקטע עם הצער בעלי חיים השתנתי מצחוק
נראה לי אני הולך לזה מחר
אין..... בין הסרטים הכי חולים שיש חחחחחחח
מבטיח לכם שאתם תצחקו.. במיוחד שאתם כמה חברה..
חח איך בנאדם ככה עושה דברים כ"כ דביליים חחחחחחח אין רק צחוקים כל הסרט כבר כאבו לי הלחיים.. בדרך הבייתה אני הולך ולא מפסיק לחייך כמו איזה טמבל.. חחחח
לכו תשימו ת'30 שקל האלה בקולנוע בשביל השחקן התותח הזה יאלללללה רוצצווווו