קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [קונה] הסרט בוראט
    על ידי israeliviper בפורום עשינו עסק - ארכיון
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 14-12-2006, 12:10
  2. [קונה] טורנט מהיר לסרט בוראט, 50 נקודות
    על ידי Mc.KorKy בפורום עשינו עסק - ארכיון
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 09-12-2006, 20:36
  3. [קונה] תרגום לסרט בוראט גרסת DIVX והזמנה לטורנט ליץ'
    על ידי שלומקה בפורום עשינו עסק - ארכיון
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-12-2006, 22:28
  4. בוראט/ סשה בארון-כהן מדבר עברית (?)
    על ידי جܧٹξლąი בפורום דיבורים
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 07-11-2006, 07:39
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 16

אייי בוראט בוראט חחחחחחחחחחח

  1. #1

    ברירת מחדל אייי בוראט בוראט חחחחחחחחחחח

    איזה סרט אלוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף


    רוצו לראות חחחחחחחחח לא רוצה לגלות לכם על מה זה אבל אחד הסרטי החזקים חחחחחחח

    מוזר לראות את סשה ברון מדבר עיברית

    המנהל הכי תותח באטרף :s86:

    אצלי.. איכות היא כן מילה גסה


  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש כבוד האוואטר של Red Devils
    שם פרטי
    תומר
    תאריך הצטרפות
    09/2005
    הודעות
    10,528
    לייקים
    1
    נקודות
    20
    משפט מחץ
    "יש מצב לגזוז?"
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    יש מצב אני הולך לזה היום
    Manchester United glad to present you the Red Weapon

    Be Careful

  4. #3
    משתמש באטרף האוואטר של Orel Abergel
    שם פרטי
    ביתר
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    12,040
    לייקים
    0
    נקודות
    3,763
    משפט מחץ
    טדיייי עד המוותתתתתתת

    ברירת מחדל

    סרט גרוע אני לא אהבתי -_-



  5. #4
    משתמש כבוד האוואטר של Hitman
    שם פרטי
    יגאל
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    13,805
    לייקים
    2
    נקודות
    1,282
    משפט מחץ
    יש הרבה דגים בים, אבל כריש כמוני לא תמצאו.

    ברירת מחדל

    גם אני לא אהבתי ..
    זה דפוק כזה :\

    ציטוט נכתב במקור על ידי ben4455 צפיה בהודעה
    אחי .. אני כאילו עדיין בכוס של האמא שלי.. ואם אני לוחץ על E הוא רק בוכה... והרופא מסתכל כאילו הצידה...

  6. #5

    ברירת מחדל

    אני יוריד כשיצא לזה TC.....
    my series list
    (תלחצו על הכותרת של הרשימה)


    http://www.atraf-f.net/zipped/year2007/laugh/tv.jpg - קרדיט לZipped

  7. #6
    משתמש אטרף האוואטר של CoreOxide
    שם פרטי
    אלכס
    תאריך הצטרפות
    12/2005
    גיל
    36
    הודעות
    4,251
    לייקים
    0
    נקודות
    206
    משפט מחץ
    Life is a biatch, but its my biatch
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מה לא אהבתם??!?!
    בטח לא מבינים מילה הבאנגלית, אין עוד סיבה לא לאהוב את הסרט.




  8. #7
    משתמש כבוד
    אני צהוב בנשמה

    תאריך הצטרפות
    06/2006
    גיל
    34
    הודעות
    10,323
    לייקים
    6
    נקודות
    1,600

    ברירת מחדל

    חברים שלי רוצים ללכת איתי היום לסרט הזה... כדאי או לא?


  9. #8
    משתמש באטרף
    תאריך הצטרפות
    06/2005
    הודעות
    11,352
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    Denver Nuggets

    ברירת מחדל

    מת ללכת, מקווה שבקרוב
    אבל הוא מצחייק

  10. #9

    ברירת מחדל

    מה כבר יש לא לאהוב שם? :\
    בטח באמת לא הבנתם על מה מדובר בכלל, חכו שיהיו כתוביות בעברית או משהו..
    אחד הסרטים הטובים.

  11. #10
    משתמש משקיע האוואטר של -Raz-
    שם פרטי
    רז
    תאריך הצטרפות
    10/2006
    הודעות
    3,921
    לייקים
    1
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    וואלה אני רוצה ללכת לזה ביום שישי עם חברים

  12. #11

    ברירת מחדל

    סרט ענק !
    =\
    הבנאדם הכי מצחיק שיש
    slickskter@gmail.com





  13. #12
    משתמש כבוד האוואטר של AND
    שם פרטי
    אדם
    תאריך הצטרפות
    06/2005
    גיל
    35
    הודעות
    12,532
    לייקים
    106
    נקודות
    1,555
    משפט מחץ
    נשבר?, התקלקל? פנו לשאולי :) (הוא יקנה חדש)
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    זה יצא בקולנוע בארץ?
    אם כן אני רוצה ללכת מחר


  14. #13
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    עופר
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    11,820
    לייקים
    0
    נקודות
    1,654
    משפט מחץ
    הקב"ה אָנַחְנֹּו אֹוהַבִים אָוֹתך

    ברירת מחדל

    אמרו פה שסרט לא טוב כיאלו לא הכי מצחיק
    גשם של עופרת יצוקה.

  15. #14
    טאקו שמחרבן גלידה
    אורח

    ברירת מחדל

    ראיתי את הקטע עם הצער בעלי חיים השתנתי מצחוק
    נראה לי אני הולך לזה מחר

  16. #15

    ברירת מחדל

    אין..... בין הסרטים הכי חולים שיש חחחחחחח

    מבטיח לכם שאתם תצחקו.. במיוחד שאתם כמה חברה..

    חח איך בנאדם ככה עושה דברים כ"כ דביליים חחחחחחח אין רק צחוקים כל הסרט כבר כאבו לי הלחיים.. בדרך הבייתה אני הולך ולא מפסיק לחייך כמו איזה טמבל.. חחחח

    לכו תשימו ת'30 שקל האלה בקולנוע בשביל השחקן התותח הזה יאלללללה רוצצווווו

    המנהל הכי תותח באטרף :s86:

    אצלי.. איכות היא כן מילה גסה


+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 13:46.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,472 | הודעות: 8,215,066 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect