איזה שביזות... בדיוק ראיתי חבר שלי.. והוא סיפר לי חוויות שלהם מבית חנון :/ סעמק למה אני לא שם?!
מישהו ער? פה?
איזה שביזות... בדיוק ראיתי חבר שלי.. והוא סיפר לי חוויות שלהם מבית חנון :/ סעמק למה אני לא שם?!
מישהו ער? פה?
....
גלעד שליט, אלדד רגב ואהוד גולדווסר - מי ייתן ותחזרו הביתה במהרה ובשלום!!
לזכר סמ"ר לירן סעדיה הי"ד. לנצח תהיה בלבנו, לירן.
לזכר סמל בן כובאני הי"ד. נזכור אותך תמיד.
|
|
וואי אני שחוט 3 שעות של כדורגל
![]()
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
נערך לאחרונה על ידי Ravid; 01-12-2006 בשעה 00:04.
....
גלעד שליט, אלדד רגב ואהוד גולדווסר - מי ייתן ותחזרו הביתה במהרה ובשלום!!
לזכר סמ"ר לירן סעדיה הי"ד. לנצח תהיה בלבנו, לירן.
לזכר סמל בן כובאני הי"ד. נזכור אותך תמיד.
דווקא היה בנזונה
ת'אמת הייתי טוב
אני לא מאלה שמתלהבים
אינלי אחד על אחד מעולה אבל אני יכול לעבור שחקנים
אבל בתור מגן ימני\שמאלי בלם קשר אחורי ושוער אני סבבה
הגנה בקיצר
היה איזה אחד גדול
רוב הפעמים לקחתי לו התעצבן עליי
באתי משמאל עברתי אותו שם לי רגללל כאילו לא בכוונה בעט לי ברגל
התעצבנתי וזההה
אבל ביקש סליחה חח
יואו איזה גילגול הבאתי :\
נערך לאחרונה על ידי OzzY; 01-12-2006 בשעה 00:07.
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
חחח מכיר את זה...
אל תהרסו את הכיף של המשחק... שחקו גם בשביל התחרות אבל בעיקר בשביל הכיף..
....
גלעד שליט, אלדד רגב ואהוד גולדווסר - מי ייתן ותחזרו הביתה במהרה ובשלום!!
לזכר סמ"ר לירן סעדיה הי"ד. לנצח תהיה בלבנו, לירן.
לזכר סמל בן כובאני הי"ד. נזכור אותך תמיד.
ברור
זה כבר הפך לקבוע כל חמישי ב7 בערך
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
....
גלעד שליט, אלדד רגב ואהוד גולדווסר - מי ייתן ותחזרו הביתה במהרה ובשלום!!
לזכר סמ"ר לירן סעדיה הי"ד. לנצח תהיה בלבנו, לירן.
לזכר סמל בן כובאני הי"ד. נזכור אותך תמיד.
כפר המכביה רמת גן
מכיר?
חבר לשי מתפלח כל שבוע זה מצחיק לראות אותו מטפס
יש שמה קוצים למעלה והוא כזה
"איה איה היד"
![]()
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
רביד לך תמצא חיים ישחור
חזרתי עכשיו מהכנת ראשים בעיקר, היה אחלה.
Puta los ches!
![]()
"הנהג שלנוווו חברמןןן הוא יקחח אותנו לקבןןן"
איזה יום עבר עלי![]()
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת
אנשים תתפללו שאני יצליח לפרוץ את האקסבוקס שלי
שמה זה אומר ?
מה תעשה לו ?
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת
רן... לך תזדייין.... הבטחת לי מלפני 3462984329 שנה שתשב איתי על ראש.. :/
אבי... יהיה טוב אחי... אל תדאג...
לוגן... אני מתפלל בשבילך =]
....
גלעד שליט, אלדד רגב ואהוד גולדווסר - מי ייתן ותחזרו הביתה במהרה ובשלום!!
לזכר סמ"ר לירן סעדיה הי"ד. לנצח תהיה בלבנו, לירן.
לזכר סמל בן כובאני הי"ד. נזכור אותך תמיד.
7:55
בוקר טוב ..=]