כאבי תופת![]()
כאבי תופת![]()
אני בת.
(ואפילו רשמתי את זה בורוד... בסדר?)
|
|
מחזור?
שתחלימי במהרה
נופררר
חזרת???
אמרת שלושה ימים...
עכשיו ספרי לי...איך הייתה ההרדמה? חחח
איפה ניתוח?![]()
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי
מה קרה עשית הגדלת חזה או משהו?
=\
slickskter@gmail.com
ברוך שובך =] החלמה מהירה
לא יודע מה קרה ואני לא ממש ידחף למשו שלא עינייני
בכל מקרה
תרגישי טוב מאמי :]
פפפפפפפפפפפפפפפעעעעעעעעעעאני יגיד לך דוגרי למה לא באלי לבוא?עשיתי שישלכו לי
SMS לטלפון של תחזית יומית מה יהיה היום לפי המזל שלי ורשמו לי שהיה לי יום ארוך ובערב אני צריך לנוח
- שנה טובה , שנה בלי מלחמות ומריבות (: -
וואי תרגישי טוב...
הגדלת חזה?
חחחחחחח
היא אמרה לא ניתוח פלסטי...
טוב אז חזרתי יום לפני שאני הייתי אמורה לחזור...
וזה היהניתוח בדרכי הנשימה
דרך האף לגרון
אני מדממת כבר יותר -24 שעות
וכואב לי אוף![]()
אני בת.
(ואפילו רשמתי את זה בורוד... בסדר?)
נופרייייייי
חזרתתתתתת...
תרגישי טוב !!
תהי חזקה כאבי תופת לא ישברו אותך..
הכל לטובה ! העיקר שהכל יסתדר.
חולה עלייך לולו =] המון המון
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F