עברתי היום טסט ראשון !!!
)
עברתי היום טסט ראשון !!!
)
|
|
כל-הכבוד אחי שיהיה לך במזל ותנהג בזהירות
מזל טוב
מזל טוב אחי =]
מזל טוב אחי :]
בהצלחה בכביש אחי
פעם ראשונה שאני אומר את זה למישו מעל כיתה ד'
תיזהר בכיבישים XD
פפפפפפפפפפפפפפפעעעעעעעעעעאני יגיד לך דוגרי למה לא באלי לבוא?עשיתי שישלכו לי
SMS לטלפון של תחזית יומית מה יהיה היום לפי המזל שלי ורשמו לי שהיה לי יום ארוך ובערב אני צריך לנוח
- שנה טובה , שנה בלי מלחמות ומריבות (: -
מזל טוב
!!
תנהג במהירות אבל בזהירות =]
/www.anonymous.org.il
/www.anonymous.org.il
כנסוו
מזל טובב אחי
מזל טוב
חח מת לרישיון
אבל רק עוד איזה חודשיים אני מתחיל ללמוד
יפה אחי מזל טוב ואל תשכח מלווה
מזל טוב אחי בקרוב אצלי!