מ-Rhino Girl ל-Me
אמור היה להיות Meאבל.. לודעת Oס
![]()
מ-Rhino Girl ל-Me
אמור היה להיות Meאבל.. לודעת Oס
![]()
.The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple
נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל
או לפחות את עורו-
מפאת חוסר ביקוש,
והכל מתפרק עלינו.
|
|
תתחדשי
ניק נחמד
לך לך תעשה חמוציםXD
טודע איתי![]()
נערך לאחרונה על ידי Me :); 24-12-2006 בשעה 20:19.
.The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple
נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל
או לפחות את עורו-
מפאת חוסר ביקוש,
והכל מתפרק עלינו.
חחחח חמודד תתחדשי =]
יוואו רז איזה חמודד!! זכרת![]()
.The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple
נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל
או לפחות את עורו-
מפאת חוסר ביקוש,
והכל מתפרק עלינו.
תחחדשי ניק יפה![]()
חחח זה כינוי שלישי כבר לא?
טוב נו חחח אז תתחדשי לך! ד"א דברי עם אחד המנהלים כדי שיסדר לך את הסמיילי הסקסי![]()
אההה וכימעט שחכתי אני אישית אהבתי יותר את הקודמים זה איך להגיד לא משהו זה קצת מוזר :| זה בערך כמו הניק הדפוק שליחחח והשם שלך איך קוראים אותו דורן או שזה כיאלו דורון רק עם כתיב חסר? סתם שאלה וכמו שאני יודע אז רבים פה נעלבים משטויות אז מראש אני אומר אין כאן כוונה להעליב אני סתם בור שמנסה להבין דברים חחח
חעחע לא
Dorran לא doron חעחע
וכן שלישי חעחע![]()
.The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple
נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל
או לפחות את עורו-
מפאת חוסר ביקוש,
והכל מתפרק עלינו.
תתחדשי...
באסהאנטר = מ-ל-ך תודה אחי יווו איזה פצצהההההההה