http://www.atraf-f.net/forumdisplay.php?f=50
אם אתם אוהבים כדורסל, NBA , ליגה ישראלית וכו'
כנסו לפורוםם הוא ממתתת תאמינו לי אם יהיה פעילות אז כיף שם =]
http://www.atraf-f.net/forumdisplay.php?f=50
אם אתם אוהבים כדורסל, NBA , ליגה ישראלית וכו'
כנסו לפורוםם הוא ממתתת תאמינו לי אם יהיה פעילות אז כיף שם =]
|
|
חח משעמם לך הא?
לא אחי אני רציני לגמרי, חח הפורום מת כנס תראה יש נושא ביום =\
האמת אני פשוט לא מבין בזה.
/www.anonymous.org.il
/www.anonymous.org.il
כנסוו
כדורסל לא ממש מעניין אותי
אולי תפרסם את זה בפורום ספורט ותקבל תגובות קצת יותר חיוביות @_@