ממש משעמם לי מישהוא יכל להמליץ לי מה לעשות עדיף על המחשב כי בחוץ קררר
ממש משעמם לי מישהוא יכל להמליץ לי מה לעשות עדיף על המחשב כי בחוץ קררר
|
|
כע גם לי משעמם טילים!
ואני חולה
היתי יוצא עכשיו בכיף אחוצה או שהולך לחבר
נו אז יש הצעות
www.rama.co.il גם תיתחממו![]()
מה זה??
אה ראיתי אתה חושב שלא ניסיתי כבר עשיתי ביד וגמרתי פעמיים אז זה לא יעיל וסליחה על הדאבל