קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. שמנים רוסים מי נשאר ער לפילי-לייקרס?
    על ידי LinkinH בפורום כדורסל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 12-11-2005, 11:01
  2. סטודמייר נשאר בפיניקס לעוד 5 שנים
    על ידי Big Man בפורום כדורסל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-10-2005, 18:05
  3. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 03-10-2005, 01:38
  4. מי מהגברים שבגברים נשאר בבית כמוני? :)
    על ידי FreezeR בפורום דיבורים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 21-09-2005, 13:16
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

מי נשאר לאולסטאר?

  1. #1
    משתמש באטרף
    שם פרטי
    יקותיאל
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    29,404
    לייקים
    562
    נקודות
    3,561
    משפט מחץ
    אם שותים לא נוהגים, הבירה יכולה להישפך
    מין: זכר

    ברירת מחדל מי נשאר לאולסטאר?

    אני עוד רבע שעה הולך לישון ואז מתעורר ב2:45/:50/55
    ינעו שעון מעורר :] חח
    שאני לא אחמיץ את זה. פעם בשנה ופעם ראשונה שלי :]
    Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

    חולצות ובלייזרים אלגנט :
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363



  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    5,480
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    One day the Rockets will launch

    ברירת מחדל

    פעם ראשונה זה הכי יפה.. אני לא צריך להתעורר מוקדם למזלי, אני גר בקנדה אז זה ב8 בערב.. למרות שגם זה לא הכי נוח כי ביום שבת בערב רוצים לצאת עם חברים (אין בצפר יום ראשון) =\ אבל לא נורא אולסטאר וויקנד זה הדבר הכי שווה שיש

  4. #3

    ברירת מחדל פה

    כמו תמיד...(:

  5. #4
    football99
    אורח

    ברירת מחדל

    ג'רלד גרין היה סוסססססססס איך הוא עשה צחוק מנייט רובינסון שהוא הטביע מעליו חחחחחחחחחח ובסוף הוא קפץ מעל הקופסא הזאת ולקח את התחרות ובשלשות ג'ייסון קאפונו היה סוס 24 נכנסו והכי מצחיק היה עם צ'ארלס ברקלי והשופט הזה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחח בתחרות ריצה

  6. #5
    משתמש באטרף
    שם פרטי
    יקותיאל
    תאריך הצטרפות
    12/2004
    גיל
    34
    הודעות
    29,404
    לייקים
    562
    נקודות
    3,561
    משפט מחץ
    אם שותים לא נוהגים, הבירה יכולה להישפך
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כוסאמו!
    אני צריך לראות שידור חזור =\
    הפלאפון המאעפן שלי, שמתי אותו ל3 השכמות, ולא התעוררתי. =\\\\
    Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself

    חולצות ובלייזרים אלגנט :
    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363



  7. #6

    ברירת מחדל

    נשפכתי מבארקלי איך הוא נפל חחחחח
    חוץ מזה התחרות הטבעות הייתה סבבה.. לדעתי דוויט היה צריך לעלות לגמר ולא נייט-רק בגלל המקוריות של המדבקה
    ובשלשות התאכזבתי שגילברט לא לקח..לאדע למה העדפתי אותו :X
    נערך לאחרונה על ידי BarX; 18-02-2007 בשעה 15:39.

  8. #7

    ברירת מחדל

    נשארתי כבר.........................4 שנים רצוף
    וגם השנה אני נשארתי
    הנה הלינקים לחתימות שלך, הם עוברים על חוקי החתימות:
    http://img221.imageshack.us/img221/7732/hazellce4.jpg
    http://img112.imageshack.us/img112/3480/djnoam8ghnd0.jpg



  9. #8

    ברירת מחדל

    שמתי שעון אבל כיביתי אותו מרוב עייפות..
    היום ראיתי קצת..
    והבנתי שלא פספסתי כלום..
    חשבתי שהוא יהיה הרבה יותר ממה שהוא באמת היה..

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 08:59.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,908 | הודעות: 8,213,501 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect