אני עוד רבע שעה הולך לישון ואז מתעורר ב2:45/:50/55
ינעו שעון מעורר :] חח
שאני לא אחמיץ את זה. פעם בשנה ופעם ראשונה שלי :]
אני עוד רבע שעה הולך לישון ואז מתעורר ב2:45/:50/55
ינעו שעון מעורר :] חח
שאני לא אחמיץ את זה. פעם בשנה ופעם ראשונה שלי :]
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
|
|
פעם ראשונה זה הכי יפה.. אני לא צריך להתעורר מוקדם למזלי, אני גר בקנדה אז זה ב8 בערב.. למרות שגם זה לא הכי נוח כי ביום שבת בערב רוצים לצאת עם חברים (אין בצפר יום ראשון) =\ אבל לא נורא אולסטאר וויקנד זה הדבר הכי שווה שיש
ג'רלד גרין היה סוסססססססס איך הוא עשה צחוק מנייט רובינסון שהוא הטביע מעליו חחחחחחחחחח ובסוף הוא קפץ מעל הקופסא הזאת ולקח את התחרות ובשלשות ג'ייסון קאפונו היה סוס 24 נכנסו והכי מצחיק היה עם צ'ארלס ברקלי והשופט הזה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחח בתחרות ריצה
כוסאמו!
אני צריך לראות שידור חזור =\
הפלאפון המאעפן שלי, שמתי אותו ל3 השכמות, ולא התעוררתי. =\\\\
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363
נשפכתי מבארקלי איך הוא נפל חחחחח
חוץ מזה התחרות הטבעות הייתה סבבה.. לדעתי דוויט היה צריך לעלות לגמר ולא נייט-רק בגלל המקוריות של המדבקה
ובשלשות התאכזבתי שגילברט לא לקח..לאדע למה העדפתי אותו :X
נערך לאחרונה על ידי BarX; 18-02-2007 בשעה 15:39.
שמתי שעון אבל כיביתי אותו מרוב עייפות..
היום ראיתי קצת..
והבנתי שלא פספסתי כלום..
חשבתי שהוא יהיה הרבה יותר ממה שהוא באמת היה..