שלום D:
|
|
שלום...
|
|
In this time are we loving"|
Or do we sit here wondering
Why this world isn’t turning round
"It’s now or never
|
תומר
ברוך הבא :]
ברוך הבא
הי,ברוך הבא תהנה :]
WELCOME
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת
בארוך הבא D:
.The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple
נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל
או לפחות את עורו-
מפאת חוסר ביקוש,
והכל מתפרק עלינו.
Welcome
Keep the blue side up.i