מישהו מתכוון להיות שם? ..
אני עוד מעט הולך .. תגידו אם אתם באים .. אפשר להפגש שם..
מישהו מתכוון להיות שם? ..
אני עוד מעט הולך .. תגידו אם אתם באים .. אפשר להפגש שם..
|
|
תמיד אמרתי שתאוהב להתחנגל ^__^
^^ עלית עליו משה
[18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
[18:15:27] <@FLASH> לא אחי אני מכוער
חבר שלי עובד שם
הוא סדרן או משו כזה
מתי אתה הולך אורצ'ו?
אני בת.
(ואפילו רשמתי את זה בורוד... בסדר?)
באיזה עיר..?אתה אומר אתזה כאילו יש רק אחת בכל הארץ..
אני לא הולך אני גר בקצרין
אין פה כביש לעדלאידע
[18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
[18:15:27] <@FLASH> לא אחי אני מכוער
יש מצב שאני הולכת
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
וואלה אחרי המטרוק אין לי כח לזוז אז כנראה אני לא שם=]]]