טוב אטרף אני יודע ששיגעתי אותכם לא מעט וזו הבעיה האחרונה במחשב...
לפני זה תודה מיוחד למלברו על העזרה...
ועכשיו אני זקוק לדרייבר לכרטיס קול שלי...משום מה אני שומע מוזיקה אבל לא יכול לדבר אז אני חושבש זה קשור לדרייבר...
זה שם הכרטיס שלי(אני חושב)
Realtek RTL8168/8111 PCI-E Gigabit Ethernet Nic
תודה![]()



)
ספוילר:




