כתבתי פה נושא הכל נמחק כמו שאתם יודעים...
קיצר לא זוכר כבר מה אמרו לי
תגידו מה אני צריך להגיד לכם בשביל שתתאימו לי
תודה
כתבתי פה נושא הכל נמחק כמו שאתם יודעים...
קיצר לא זוכר כבר מה אמרו לי
תגידו מה אני צריך להגיד לכם בשביל שתתאימו לי
תודה
|
|
איזה מעבד יש לך איזה סוקט תגיד בדיוק את דגם המעבד איזה כרטיס מסך ומה הממשק Agp / pci-e ואיזה זכרון יש לך ddr/ ddr2
פנטיום 4 של אינטל 2.4
סוקט 478
ge force fx 5200 agp4x
זיכרון 2 סלוטים של 256 ביחד 512 ddr sdram
עוד משהו מותק.?
ומה התקציב?
ולא כדאי לך לחשוב בכיוון שלך לשדרג את כל המערכת?
כי זה סתם בזבוז כסף לטעמי לפחות.
התקציב כמה שפחות המחשב שלי לפני 3 שנים בערך ואני מסתדר אני רק רוצה לתקן..
בכמה שפחות כסף
ומשה תודה רבה זה בטוח מה שיתאים לי?!?!
במאה אחוז!?!?
אני סומך עליך כי אני מזמין..
תן לי אישור אחרון