קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. בעיה| לא רואה את כונן c במחשב שלי
    על ידי ביתרירושלים בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 14-07-2008, 08:23
  2. [בעיה] בנפח כונן C + תמונה
    על ידי Moshe בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 28-05-2006, 16:56
  3. [בעיה] המחשב לא מזהה את כונן הצורב ב"מחשב שלי"
    על ידי XpoNdic בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 23-02-2006, 01:21
  4. בעיה בלמחוק כונן וירטואלי מהמחשב
    על ידי White Dragon בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 21-01-2006, 20:02
  5. [בעיה] כנסו דחוף בקשה יש לי בעיה עם כונן D שלי..
    על ידי XFecToR בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 25-10-2005, 17:53
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

[בעיה] 160 ג'גה כונן

  1. #1

    ברירת מחדל [בעיה] 160 ג'גה כונן

    קניתי כונן של 160 ג'גה בייט ושמתי אותו סדרתי הכול כמו שצריך והכול
    ומה הבעיה היא שאני לא רואה תכונן בכלל על המחשב וזה 100% מסודר יענו בתוך המחשב

    ועוד משהו אם ככה צריך לעשות כי חבר שלי אמר לי שצריך להכנס משהו ליוס ישר מתי המחשב נדלק =\

    בבקשה תעזרו לי )=
    תודה

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש אטרף האוואטר של CoreOxide
    שם פרטי
    אלכס
    תאריך הצטרפות
    12/2005
    גיל
    36
    הודעות
    4,251
    לייקים
    0
    נקודות
    206
    משפט מחץ
    Life is a biatch, but its my biatch
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אתה צריך לקבוע מחיצות בכונן ולפרמט אותן לפני שתוכל להשתמש בכונן. אתה יכול:
    1) להוריד תוכנה בשם partition magic ושם לאתר את הכונן שלך, לחלק אותו למחיצות ואז למרמט דרך הווינדוס עצמו.
    2) לאתחל את המחשב דרך דיסק התקנה של ווינדוס, למצוא את המקום שלך שם, ואז להמשיך כנ"ל.
    כמו כן, רק ליתר בטחון, כדאי שתבדוק את הגדרותה MASTER\SLAVE של הכוננים שלך.




  4. #3

    ברירת מחדל

    אתה יכול להביא לי תאתר אולי =\

  5. #4
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    18,100
    לייקים
    79
    נקודות
    14,058
    משפט מחץ
    לאוניד המשמיד
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי CoreOxide צפיה בהודעה
    אתה צריך לקבוע מחיצות בכונן ולפרמט אותן לפני שתוכל להשתמש בכונן. אתה יכול:
    1) להוריד תוכנה בשם partition magic ושם לאתר את הכונן שלך, לחלק אותו למחיצות ואז למרמט דרך הווינדוס עצמו.
    2) לאתחל את המחשב דרך דיסק התקנה של ווינדוס, למצוא את המקום שלך שם, ואז להמשיך כנ"ל.
    כמו כן, רק ליתר בטחון, כדאי שתבדוק את הגדרותה MASTER\SLAVE של הכוננים שלך.
    מה נראה לך זה דיסקט? , אפשר להשתמש גם ללא פירמוט קניתי 4 הרדיסקים בחיים שלי אף אחד מהם לא פירמטתי על השימוש הראשון וכולם חדשים מניילון
    בקשר להר דיסק אם אתה משתמש עם עוד הר דיסק חוץ מזה תשחק עם הג'מפר על ההרדיסק החדש יש מדבקה בד"כ שמראה איפה צריך לשים את הג'מפר

  6. #5

    ברירת מחדל

    תגמפר את הארד דיסק כמו שצריך ... אולי הוא לא במקום הנכון.
    אם עשית את זה נכון אז יש כמה אפשרויות, אני ממליץ לך להכניס את הדיסק של ווינדוס ולפקמט קודם את הכונן החדש ואז הוא יופיע לך .
    slickskter@gmail.com





  7. #6
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    קקי
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    5,135
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    רק אלו היודעים להגן על חירותם זכאים לה

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Moshe צפיה בהודעה
    מה נראה לך זה דיסקט? , אפשר להשתמש גם ללא פירמוט קניתי 4 הרדיסקים בחיים שלי אף אחד מהם לא פירמטתי על השימוש הראשון וכולם חדשים מניילון
    בקשר להר דיסק אם אתה משתמש עם עוד הר דיסק חוץ מזה תשחק עם הג'מפר על ההרדיסק החדש יש מדבקה בד"כ שמראה איפה צריך לשים את הג'מפר
    משה, כל הרד דיסק חדש אתה חייב לפרמט אותובמצב שלך או ששכחת שעשית את זה. או שעשית את זה בלי לשים לב או שפשוט ההרד דיסקים שלך לא היו חדשים

  8. #7
    משתמש אטרף האוואטר של CoreOxide
    שם פרטי
    אלכס
    תאריך הצטרפות
    12/2005
    גיל
    36
    הודעות
    4,251
    לייקים
    0
    נקודות
    206
    משפט מחץ
    Life is a biatch, but its my biatch
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Moshe צפיה בהודעה
    מה נראה לך זה דיסקט? , אפשר להשתמש גם ללא פירמוט קניתי 4 הרדיסקים בחיים שלי אף אחד מהם לא פירמטתי על השימוש הראשון וכולם חדשים מניילון
    בקשר להר דיסק אם אתה משתמש עם עוד הר דיסק חוץ מזה תשחק עם הג'מפר על ההרדיסק החדש יש מדבקה בד"כ שמראה איפה צריך לשים את הג'מפר
    משה י'זקן, בתקופה שלך לא היה צריך לפרמט הארד דיסקים, בתקופה שלנו כן צריך.
    לך תקנה דיסקטים




+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 22:18.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,983 | הודעות: 8,214,577 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect