שלום יש לי בעיה שאני לא מצליח להתחבר לאתרים...זאת אומרת לפני זה יכולתי אבל פתאום אני לא מצליח...לא רק לאתר אחד...
למישהו יש פתרון..אוליי לשנות משהו בהגדרות של האנטי ווירוס..? אוליי הוא חוסם אותו..?