אין אחד,וכבר 11 יאללה תקתקו הודעות
אין אחד,וכבר 11 יאללה תקתקו הודעות
|
|
שלוםםם לככככככם :]
ולילה טוב (:
יייש פה בכלל משהו .. ?
אני בכל מקרה יורדת למטה קצת עוד מעט :]
".. לא אל תדאגי ילדה, הכל יהיה בסדרתפילותייך מתקבלות שם במרומיםאלוקים לא משיב ריקם דמעותיה של בת מלךשבוקעות את כ-ל הרקיעים .. "(:
בורא עולם אחד ויחיד.אני בת !!!!!!!!!
ערב נעים [:
|
|
In this time are we loving"|
Or do we sit here wondering
Why this world isn’t turning round
"It’s now or never
|
תומר
שו ממצב אנשיםםםםםםםםםםם
מעצב גראפי לכל מטרה.