מה שלומכם?
נכון באסה, אין מחר שביתה!!!
רק לדרום!
מה שלומכם?
נכון באסה, אין מחר שביתה!!!
רק לדרום!
|
|
אכן :\
ברוך הבא.
ברוך הבא
מה באסה בזה יש לנו שביתה.... חחח
ברוך הבא
ברוך הבא אחי
אני בדרום ואין לי שביתה
כוסאמא שלהם עם התגבורים האלה!
ברוך הבא אחי
ברוך הבא
בררוך הבבבבא [:
ושווום באאאסה יש לי מחר שביתה
על הבוקר ים עניינים
תהנו ללמוד :]
".. לא אל תדאגי ילדה, הכל יהיה בסדרתפילותייך מתקבלות שם במרומיםאלוקים לא משיב ריקם דמעותיה של בת מלךשבוקעות את כ-ל הרקיעים .. "(:
בורא עולם אחד ויחיד.אני בת !!!!!!!!!
ברוכבאאאאא תהנההה XD
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
ברוך הבא