קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. אוףףףף :[ מיבחן בהיסטוריה =[=[=[=[=[
    על ידי The Rap Man בפורום דיבורים
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 15-12-2005, 02:51
  2. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 03-12-2005, 15:35
  3. ניתוח מושגים בהיסטוריה.
    על ידי S.m.P בפורום צבא וגיוס
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 24-11-2005, 20:58
  4. קיבלתי 45 בהיסטוריה!
    על ידי OzzY בפורום צבא וגיוס
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 19-11-2005, 12:54
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

טימי דאנקן, מהגדולים בהיסטוריה?

  1. #1
    משתמש ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    5,800
    לייקים
    0
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    It will always be Miller time!

    ברירת מחדל טימי דאנקן, מהגדולים בהיסטוריה?

    טים דאנקן.
    רשימת השיגים בלתי נגמרץ, 3 אליפויות
    2 MVP עונה
    3 MVP גמר NBA, נכון שרק 2 מוצדקות אבל לא משנה, 10 פעמים חמישיית הגנה, לא זוכר כמה חמישיית ראשונה של NBA.
    אמרו עליו הכל, אין ספק שהוא השחקן הגדול בדור הזה יחד עם שאקיל אוניל וקובי בראיינט.
    אפשר להגיד שהוא מהטוב אי פעם? ברמה של המאלונס, בארקלי, דר. ג'יי וכו'? כי לרמה של ג'ורדן לארי ומג'יק אני עוד לא מכניס אותו.
    מתעלה בכל פלייאוף, היה נפלא בשנה שעברה מול דאלאס אפילו שהפסידו בסופו של דבר והוא נפלא מול פיניקס בינתיים.

    ענק בדורו? או מהגדולים אי פעם?

    The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש כבוד האוואטר של AllenIverson
    שם פרטי
    עדן =]
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    35
    הודעות
    10,639
    לייקים
    0
    נקודות
    2,449
    משפט מחץ
    Every day i have a dream and in this dream there is no maccabi !

    ברירת מחדל

    אני חושב מהגדולים איי פעם .
    אומנם כ-ו-ל-ם וזה כולל אותי שונאים את הסגנון משחק בעל ה"בום טראח" קרש שזאם פנימה, אבל זה מאוד מאוד מאוד
    ואני מדגיש מאוד יעיל - השימוש בקרש, וכל מה שנגיד עליו לא יעזור. הוא שחקן ענק והתארים מוצדקים ברובם
    וכן, לדעתי הוא נכנס לגדולים איי פעם, שחקן שקט, בחור טוב . תמיד עושה את העבודה .. וחשוב מאוד גם שומר נהדר
    על ההתקפה אין מה לדסקס, ריבאונדר טוב חוסם לא רע בקיצור כל מה שמצפים מPF דומיננטי .

    שמח לראות אלון שחזרת טיפה להקדיש לנו מזמנך היקר =] אחלה 2 דיונים .
    נערך לאחרונה על ידי AllenIverson; 10-05-2007 בשעה 14:25.

  4. #3
    משתמש ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    5,800
    לייקים
    0
    נקודות
    10
    משפט מחץ
    It will always be Miller time!

    ברירת מחדל

    אני חושב שמעבר ליכולות המובנות שלא חסרות להרבה מאוד שחקנים הדגש בעיקר פה הוא על המנהיגות השקטה שלו.
    והשינוי שהוא עשה.

    הסיבה היחידה שהוא עוד יוכל להכלל עם הטופ 10 בכל הזמנים, זה השינוי שהוא עשה לליגה. מאז שהוא נכנס לליגה ב97, סן אנטוניו במשך עשור אחת מ5 הקבוצות הכי טובות בליגה לפחות. כזה שינוי לקבוצה לא הרבה שחקנים עושים, לברון עושה את זה עכשיו לקליבלנד, שאקיל לכל קבוצה שהיה בה עד השנה, וכמובן מג'יק ולארי שהפכו את הלייקרס ובוסטון לאימפריות של שנות ה80.

    The Indianapolis colts, superbowl XLI champions!

  5. #4
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    אביב
    תאריך הצטרפות
    05/2007
    הודעות
    163
    לייקים
    0
    נקודות
    51
    משפט מחץ
    זה או אני או אנחנו!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    טים דאנקן הוא אחד הגדולים ללא ספק!!! שחקן מדהים! ללא שם צל של ספק!

  6. #5
    Most Valuable User האוואטר של One Man Army
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    2,591
    לייקים
    5
    נקודות
    170
    משפט מחץ
    משפט מחץ

    ברירת מחדל

    הוא כנראה השחקן היחיד בהיסטוריה שב10 השנים הראשונות שלו בליגה נכנס לחמישיית ההגנה ולחמישיית העונה, לס"א יש את אחוז הנצחונות הגבוה ביותר בעשור האחרון בכל הספורט האמריקאי, ס"א הצטרפה לבוסטון וללייקרס של שנות ה80 כהקבוצות היחידות בהיסטוריה שהצליחו לנצח לפחות 56 משחקים במשך 7 שנים רצופות ואף פעם לא הפסיד בסיבוב הראשון של הפלייאוף. הבעיה שלו שהוא לא משחק בל.א. או בניו יורק ואין לו פה כמו אצל שאקיל...
    נערך לאחרונה על ידי One Man Army; 10-05-2007 בשעה 16:48.

  7. #6

    ברירת מחדל

    הוא סתם פסיכלוג....חחחחחחחחחחח
    הנה הלינקים לחתימות שלך, הם עוברים על חוקי החתימות:
    http://img221.imageshack.us/img221/7732/hazellce4.jpg
    http://img112.imageshack.us/img112/3480/djnoam8ghnd0.jpg



  8. #7

    ברירת מחדל

    הוא שחקן מצוין אבל אםור ומשעמם

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 03:33.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,867 | הודעות: 8,213,460 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect