טים דאנקן.
רשימת השיגים בלתי נגמרץ, 3 אליפויות
2 MVP עונה
3 MVP גמר NBA, נכון שרק 2 מוצדקות אבל לא משנה, 10 פעמים חמישיית הגנה, לא זוכר כמה חמישיית ראשונה של NBA.
אמרו עליו הכל, אין ספק שהוא השחקן הגדול בדור הזה יחד עם שאקיל אוניל וקובי בראיינט.
אפשר להגיד שהוא מהטוב אי פעם? ברמה של המאלונס, בארקלי, דר. ג'יי וכו'? כי לרמה של ג'ורדן לארי ומג'יק אני עוד לא מכניס אותו.
מתעלה בכל פלייאוף, היה נפלא בשנה שעברה מול דאלאס אפילו שהפסידו בסופו של דבר והוא נפלא מול פיניקס בינתיים.
ענק בדורו? או מהגדולים אי פעם?





ציטוט ההודעה





