_____
OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2002 MHz with 383MB RAM
Video: NVIDIA GeForce4 MX 440 (9371)
Assertion failed: GIsDynamicRecompile || GIsEditor || GetSuperClass() || this==UObject: :StaticClass() [File:.\UnClass.cpp] [Line: 857]
History: UClass: :Bind <- (Class Fighter.AnimNotify_Channeling7) <- ULinkerLoad: :CreateExport <- (AnimNotify_Channeling7 3265923) <- IndexToObject <- ULinkerLoad<<UObject <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad110 3265923)) <- TArray<< <- TArray<< <- UMeshAnimation: :Serialize <- (MeshAnimation Fighter.MFighter_anim) <- LoadObject <- (MeshAnimation Fighter.MFighter_anim 3265923==3265923/19349850 33801 3236767) <- ULinkerLoad: :Preload <- PreLoadObjects <- UObject: :EndLoad <- UObject: :StaticLoadObject <- ( Core.Class LineageWarrior.MFighter NULL) <- UObject: :StaticLoadClass <- NCPushButton: : OnLButtonDown <- NCVirtualWndMain: :SetFocusingWindow <- NCVirtualWndMain: : SetFocusingWindow <- NCVirtualWndMain: :SetFocusingWindow <- NCVirtualWndMain: : SetFocusingWindow <- NCVirtualWndMain: :SetFocusingWindow <- NCVirtualWndMain: :DispatchWndMsg <- NConsoleWnd: :DispatchWndMsgX <- NConsoleWnd: :MasterConsoleEventProcess <- UEngine: :InputEvent <- UWindowsViewport: :CauseInputEvent <- UWindowsViewport: :UpdateInput <- UViewport: :ReadInput <- APlayerController: :Tick <- ALineagePlayerController: :Tick <- TickAllActors <- ULevel: :Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine: :Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
_____
מה אני עושה עם זה??? ^^^
בבקשה תעזרו לי...הלחיצה שמאלה לא עוזרת...=(
אה כן, אני ארצה דרקון באיזשהו שלב, אומרים שסטריידר אפשר להשיג לרוב, אבל ווירם לא.
קיצר, מאיזה שלב אפשר לעשות דרקון???



תעזרו לי פלייייייייייז!

