ואני שונא את הפורום הזה בגלל שכלל הנושאים אניל א יכול להראות כלום !! הכל חסום![]()
![]()
![]()
יופי של פורום באמת
ואני שונא את הפורום הזה בגלל שכלל הנושאים אניל א יכול להראות כלום !! הכל חסום![]()
![]()
![]()
יופי של פורום באמת
|
|
יאללה פרק אותה !![]()
למה למהלמה ?!?!?!??!?!
למה אף אחד לא עונההה לייי ?!?!?!?!
אחי, פעם הבא תחכה בסבלנות ואל תעשה 4 הודעות ברצף
ד"א
ברוך הבא, תהנה
זה די מבאס לא....? עד שיהייה לי 150 הודעות......................... זה מלא זמן ואין לי כוח להיכנס לכל אשכול
ולרשום הודעות וגם בסוף זה גורם לספאם
ברוך הבא
איזה פורום נאחס בני זונה
ברוך הבא .. \:
".. לא אל תדאגי ילדה, הכל יהיה בסדרתפילותייך מתקבלות שם במרומיםאלוקים לא משיב ריקם דמעותיה של בת מלךשבוקעות את כ-ל הרקיעים .. "(:
בורא עולם אחד ויחיד.אני בת !!!!!!!!!