ברוך הבא אחי!.,.|!
|
|
שלום אני חדש פה...מקווה להינות..........
מזה החנות אטרף הזה וה זה נותן?
יש לי בצד נקודות מזה?
בררוך הבא [:
".. לא אל תדאגי ילדה, הכל יהיה בסדרתפילותייך מתקבלות שם במרומיםאלוקים לא משיב ריקם דמעותיה של בת מלךשבוקעות את כ-ל הרקיעים .. "(:
בורא עולם אחד ויחיד.אני בת !!!!!!!!!
ברוך הבא אחי
ברוך הבא אחי
לא עניתם לי מזה הנקודות האלה?
ומה זה החנות אטרף הזה?
ברוך הבא גםאני נרשמתי רק אתמול זה אחלה פורום באלוהים