אתם יודעים למה אני לא יכול ליראות הודעות בהאקים למיפל אבל אני עברתי 150 הודעות אתם יודעים למה אני לא יכול ליראות????
אתם יודעים למה אני לא יכול ליראות הודעות בהאקים למיפל אבל אני עברתי 150 הודעות אתם יודעים למה אני לא יכול ליראות????
|
|
אם אני לר טועה צריך לחכות שהפורום התעדכן
לוקח לו זמן,תחכה בסבלנות,נעול.