אני זוכר שאמרו לי פעם שאם יש הפרש של 30 נקודות בין הבגרות למגן
אז המגן לא נחשב...
משהו כזה,
מישהו יכול להסביר? תודה.
אני זוכר שאמרו לי פעם שאם יש הפרש של 30 נקודות בין הבגרות למגן
אז המגן לא נחשב...
משהו כזה,
מישהו יכול להסביר? תודה.
|
|
זה הולך ככה:
אם הממוצע הכיתתי של הכיתה שלך הוא גבוה ב-20 נק' מהממוצע מגנים אז מבטלים את המגן.
אם אני זוכר נכון זה ככה
זה הכול שמועות שלא לגמרי מבוססות
כל אחד אומר משהו אחר שבעלה של אחותו מצד הסבתא גילה לו
וכמובן שהוא עובד באגף סודי במשרד החינוך :\
הגירסא המקובלת היא מה שמטורף אמר
אבל זה ממש לא משהו שאפשר לדעת בוודאות שיקרה
גם אם זה אמיתי וזה יקרה אני לא רואה את משרד החינוך עושה משהו כי הרי סה"כ...
מי ישים לב ? :\
God loves to tease
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור ישלם."