המון זמן שלא נכנסתי.. כיף לחזור..
בקיצור, במיקוד מופיע סעיף "תנועה על משטח אופקי ועל משטח משופע בהזנחת החיכוך וללא הזנחתו"
ואני שואלת את עצמי.. זה לא בעצם.. הרבה הרבה הרבה מאוד חומר שירד? משהו מוזר לי.. אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי בבירור מה הסעיף הזה אומר..=]
תודה מראש:s852:







ציטוט ההודעה







