שלום אני חדש פה בפרום ואני חולה על כדורסל ועל NBA בעיקר..
מקווה להשתלב פה =]
שלום אני חדש פה בפרום ואני חולה על כדורסל ועל NBA בעיקר..
מקווה להשתלב פה =]
|
|
לא שייך לפה אני מעביר לדיבורים
וברוך הבא, תהנה..
ברוך הבא.
PSY4LiFE
הנהלת האתר מגנה בכל תוקף תחרויות בכבישים צבוריים,
או כל סוג אחר של התפרעות ועבירה על חוקי התנועה!
*אבל אם אתם לוחצים,
בחיית צלמו שנראה.
ברוך הבא ^__^
It's getting kind of hard to believe
things are going to get better
I've been drowning too long to believe
that the tide's going to turn
And I've been living too hard to believe
that things are going to get easier now
I'm still trying to shake off the pain
from the lessons I've learned
And if I see van Helsing, I swear
to the Lord I will slay him!
A-ha-ha-haa! Take it from me
I swear I will let it be so! A-ha-ha-haa!!
Blood will run down his face
when he is decapitated...aah!
his head on my mantle is how
I will let this world know:
.
ברוך הבא טולי
ברוך הבא אחי..
את מי אתה אוהד?
ברוך הבא אחי!!!
אתה לא ממש חדש :\
אז ברוך שובך :]