הורדת המשחק:
חלק 1
http://www.fileflyer.com/view/ZPACdAa
חלק 2
http://www.fileflyer.com/view/UwirSCB
העלאה שלי!
על מנת לשחק ברשת צריך להוריד את תוכנת המאצ'י
הורדה:
http://www.hamachi.cc/download/list.php
תלחצו על דאונלואד
מדריך לשחק ברשת:
לאחר התקנת ההאמאצ'י
פתחו את התוכנה
לחצו על לחצן ההדלקה (בפינה השמאלית התחתונה)
לחכות שיתחבר
אחרי שיתחבר ללחוץ עך הלחצן שמצוייר עליו משולש
יפתח תפריט
תלחצו על "join an exiting network משהו כזה
יהיה לכם לרשום את המשתמש והססמה של הרשת
תכניסו את הפרטים הבאים:
network name: lidoral
network password: 1234
לאחר מכן מזערו את התוכנה(אסור לסגור אותה)
תכנסו למשחק
ואז לתפריט של משחק ברשת(באנגלית)
מתחת יש לבחור או משהו עם אינטרנט או LAN תבחרו ב- LAN ולמטה יש הוסט או גוין אם אתם מארחים תלחצו הוסט ואם מישו פתח כבר חדר תלחצו גוין.
הטורניר:
כל מירוץ הוא בעל 4 משתתפים כאשר ה-2 המובילים(מקום ראשון ושני) עולים לשלב הבא.
בטורניר ישתתפו או 8 או 16 או 32 משתתפים.
המכונית
איך אתם בוחרים את המכונית שאיתה תסעו?
זה מהמכוניות שהשגתם ב- career mode .
יש לכם רק את המכונית הראשונה?
תשחקו ב- career mode ותרוויחו שוב לפני תחילת הטורניר או עד המירוץ הבא שלכם בטורניר.
כל מי שנרשם לטורניר עליו לציין:
שם:
ניק בפורום:
ניק במשחק:
אייסיקיו:
מסנג'ר:
הטורניר יחל בתאריך: 1.8.07
עד התאריך הזה יהיה לכם זמן להתארגן על מכוניות. ולהתאמן.
המשתתפים
שם:לידור
ניק בפורום:wa11a
ניק במשחק:lidor
אייסיקיו:4887861
מסנג'ר: lidortking@hotmail.com



