מה קורה אנשים איך ?? פה כיף אה.
נרשמתי לפורום הזה ממזמן אל לא היתי פה אזז אני חוזר אליכם ומבטיח להשקיע....
אז יאללהה המשך יום טוב אחים שלי!! :]]
מה קורה אנשים איך ?? פה כיף אה.
נרשמתי לפורום הזה ממזמן אל לא היתי פה אזז אני חוזר אליכם ומבטיח להשקיע....
אז יאללהה המשך יום טוב אחים שלי!! :]]
Two years he walks the earth. No phone, no pool, no pets, no cigarettes. Ultimate freedom. An extremist. An aesthetic voyager whose home is the road…Ten days and nights of freight trains and hitchhiking bring him to the Great White North. No longer to be poisoned by civilization he flees, and walks alone upon the land to become lost in the wild. - Alexander Supertramp May 1992
|
|
ברוך שובך
ברוך שובך אחי!!
ברוך שובך [:
you dont know how deep you can ride ,untilyou cant get outS U R F
תתישן
ברוך הבא אחי
קרא חוקים, ובבקשה בלי ספאם.
ברוך השב אחי