???
???
Nemesis
|
|
שניה אני יתקשר לשאול את חבר שלי...
עכשיו כן בגלל הקייטנות...
כן ברור בחופש כמו חרא צף שם
נראה לי בחודש הזה יהיה מפוצץ בגלל כל הקייטנות
נראה לי.
צפוף שם תמיד !
סתם פארק מגעיל לא שווה תכסף לך לימית 2000 .
גמאני שונאת ת'ממדיון.. ימית2000 אחלה, ועוד יש 4 מגלשות חדשות..
חח הכי גבוהות בארץ (16 מטר)
אווח איזה פרסום עשיתי פה=]
בכל מקרה תלך באוגוסט, כבר אין קייטנות.
Always Happy
מממ זה פארק מים מבוקש מאוד
אז כן![]()
כן
בגלל החופש מלא קייטנות ומלא איגודי עובדים הולכים למימדיון כל יום
ושלא נדבר על אנשים שבאים סתם
מה לעשות, פארק המים מהגדולים בארץ.