בת"א.. גני יהושוע.. פארק הירקון
עיר הריקודים.. 10-12/7 ..
"אירוע חסר תקדים בהיקפו המשלב מוזיקה, ריקודים, מסיבות סוערות, מופעים, סדנאות ריקוד, אוכל , אופנה, הכרויות ועוד..
המתפרש על פני 8 מתחמי ענק שיפעלו במקבל בשטח כולל של 50000 מ"ר.
היפ הופ, ג'אז, סלסה, סמבה, ריקודי עם, אירי, קלאסי, ים תיכוני, דאנס, כל הזמנים ועוד..
כל מה שנותר הוא רק לבחור לאיזה עולם מוזיקלי אתם מתחברים ופשוט להכנס ולהתמכר.. "
מי בא?
אני הולכת עם חברים .. נראה מה זה.. חחח





ציטוט ההודעה







