מזל טוב למפקחת של פורום דיבורים (;
עד 120 מאמי (:
ואם אתם שואלים את עצמכם למה אני ער ב-8 ורבע בבוקר אז אל תשאלו ..
אוקצור תגידו לה מזל טוב נבלות !!
מזל טוב למפקחת של פורום דיבורים (;
עד 120 מאמי (:
ואם אתם שואלים את עצמכם למה אני ער ב-8 ורבע בבוקר אז אל תשאלו ..
אוקצור תגידו לה מזל טוב נבלות !!
(:
|
|
מוש כר פתחת אשכול עם ברכה מושקעת ^^
אבל שיהיה במזל טוב![]()