חבר שלי אמר לי שהוא קוהנ טרמינל ומשלם 90 שקל לחודש , מה זה ?
ואל תעבירו לפורום אחר (כגון תמיכה טכנית או משו') שמה לא יגיבו לי:\
חבר שלי אמר לי שהוא קוהנ טרמינל ומשלם 90 שקל לחודש , מה זה ?
ואל תעבירו לפורום אחר (כגון תמיכה טכנית או משו') שמה לא יגיבו לי:\
|
|
נגיד הוא קנה טרמינל 5 מגה אז הוא מעלה על מקסימום ומוריד על מקסימום
זה מעלה את כמות העלה שלך לאינטרנט .
וגם את כמות ההורדה שלך , אני חושב .
נעול פעם הבאה תשאל בתמיכה טכנית .