דרך הגב כל חפצי המייפל הם למכירה
כל הכוכבים והכסף אודות לשותף של dan1 ודן 1 עצמו תודה אחי על כל הכובים והכסף אם אתה רוצה משהו עליי חינם
בקיצור לדעתי משתמש פצצה
שרת קהיני
דרך הגב כל חפצי המייפל הם למכירה
כל הכוכבים והכסף אודות לשותף של dan1 ודן 1 עצמו תודה אחי על כל הכובים והכסף אם אתה רוצה משהו עליי חינם
בקיצור לדעתי משתמש פצצה
שרת קהיני
נערך לאחרונה על ידי TouchDown; 13-07-2007 בשעה 04:47. סיבה: רשמתי שרת
|
|
שמע יחתיכת ילד אפס כולה התחלתי אותו אם טובי אחד והשאר אני השגתי אז מה אתה חש לי אחד הפרוים שאתה איזה אפס אם תומך
טוב דיי לריב?
אמממ, לסין בלי תומך יהיה מאד מאד קשה, אבל כבר היו כאלה שהצליחו.
תחרוש על מרקטינג ונוב טריידס ותשיג כסף דחוף.
בסך הכל דיי ממוצע
ותראה סקילים.....
סין צריך לפחות 20 מיליון עם לא הוא חלש
בברכה אלי!
מנהל פורום וורוק
כל מי משחק וורוק יכול לקחת!בחינם
יאללה כולכם סתמו, למה קללות??
אחלה סין, זה כולה רמה 2X
וזה מעולה בשבילו, אני בטוח שהוא עוד ייעשה איתו כסף, סה"כ זה לא שחקן ראשון שלו אני בטוח, אז לא יהיה לו קשה להמשיך, בהצלחה עם השחקן
ד"א איזה שרת?
שחקן נחמד
ד"א איזה סרבר
תודה אחים שלי אני בקהיני
יפה מאוד להתחלה, בהצלחה..
ת'אמת.. הלוואי ובסין הראשון שלי היה ככה.. [היה לי סין מזמן] ..