עלה משהו כמו 185 מליון בכולל
|
|
חזקה עליתם מאז כבר לא?
ישי יא סוס =]
למה לא אמרת לי כשעליתם ל78? רציתי לחזור =/
ומה זה הגילד החדש?
נערך לאחרונה על ידי ItayTheMan; 13-07-2007 בשעה 00:53.
ואו אחי זה אחד הדברים הכי חזקים שראיתי
חזקקקקק מרגמותתתתתת
תראה דמג' יחבוד סתם ביזבזת BBQ ולא הראת דמג'?!
זיןןןןןןןןןןןןןןן
10 לאק?! 103 התקפה?!
זיייייןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
בנזונה
אני מחכה לארות אתכ עם זאקום הלמ
חחחחחחחחחח
ותקנו מגן לאק :]
Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself
חולצות ובלייזרים אלגנט :
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=878363