שלום לכולם
,יש לי אססין רמה 33 ועשיתי סרט,
השקעתי בו קצת כי לקח לי זמן לצלם כי היה לי בעיה עם הפראפס..
בקיצור העלאתי ל2 אתרים שיהיה נוח
אז הנה הסירטון באתר פליקס:
http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1725762
הסירטון בYouTube
http://youtube.com/watch?v=raKXlQTzfWA
תגובות בבקשה =]
פירסמתי גם בפורום Els*
אז לא שכיאילו העתקתי
תגובות בבקששההה![]()













