שלום חברי אטרף!
לי נמאס שבמייפל אנשים מקבלים באן על כלום
שכולם לא יכולים לשחק לעלות רמות רק בגלל שלמישהו עושה עלייך REPORT
היום
אחרי חצי שנה שלא הייתי בFM נכנסתי וקיבלתי BAN על זה שקיניתי CASH לא בדרך חוקית
לי בכלל אין CASH
אני מזמין את כולם לכתוב את השם שלהם פה
אני יכתוב מכתב מסודר
לNEXON דרך ישראל כמו שקונים CASH וידרוש הסבר
למה אנחנו סתם מקבלים באנים על כלום
למה אנחנו לא יכולים לשחק ושלא יפריעו לנו
ולמה לעזאזל ישראלים מקבלים חשיבות במייפל לאנשים רעים
כל מי שרוצה להצטרף למכתב זה שירשום את השם של השם משתמש שלו (בלי סיסמא)
פה
יום טוב








