מאט בארנס חתם בגולדן סטייט ווריאורס.. אני חושב שזה היה צפוי, אני לא רואה כל כך קבוצה אחרת שהוא יכול להתשלב בה, הוא מתאים בול לסגנון של נלסון, של חמישה גארדים פורוורדים של 2 מטר, שמרביצים ונלחמים על כדור, והכי חשוב יודעים להפגיז מרחוק...
http://www.nba.com/warriors/news/War...tt_Barnes.html
דעתכם?



ציטוט ההודעה
