קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. יש לי שאלה כנסו רגע...
    על ידי Shoker בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 26-10-2005, 15:28
  2. שאלה..(כנסו..)
    על ידי dj adir בפורום דיבורים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 20-10-2005, 00:29
  3. יש לי שאלה כנסו שניה
    על ידי ShAi0S בפורום דיבורים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 10-10-2005, 17:53
  4. שאלה-כנסו דחוף!
    על ידי MuLtI-FoCaL בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-10-2005, 23:06
  5. יש לי שאלה כנסו
    על ידי selaf בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12-09-2005, 08:10
נושא נעול
מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

[שאלה]כנסו

  1. #1
    משתמש ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    6,774
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל [שאלה]כנסו

    אוקי עשיתי 35 שיעורים על גיר ידני ונכשלתי אתמול טסט שני ממש על שטות.
    עכשיו השאלה שלי היא אם אני יכול לעבור לנהיגה על אוטומט ולהבחן על אוטומט בטסט הבא?

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש כבוד האוואטר של Haviv
    שם פרטי
    חביב
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    גיל
    36
    הודעות
    7,699
    לייקים
    2
    נקודות
    1,840
    משפט מחץ
    פורום צבא וגיוס הפורום שיעשה לכם את זה

    ברירת מחדל

    אתה יכול אבל לא כדאי לךל
    תעשה לפחות עוד טסט ידני...

  4. #3
    משתמשת כבוד
    שם פרטי
    שניצי
    תאריך הצטרפות
    01/2005
    גיל
    36
    הודעות
    10,137
    לייקים
    0
    נקודות
    290
    משפט מחץ
    לפעמים האור בקצה המנהרה זה סתם מניאק עם מצית..
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    חבל.. עד שכבר התרגלת לאוטו הנוכחי.. חבל להחליף פתאום
    תמיד טוב לעשות על ידני.. כי אח"כ אפשר תמיד לעבור לאוטומט ..
    אבל אם תעבור טסט על אוטומט לא תוכל לנהוג על ידני..

    חכה לטסט הבא. אתה בדוק עובר!

  5. #4
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אסף :O
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    6,422
    לייקים
    18
    נקודות
    5
    משפט מחץ
    אני יודע הכל. כמעט.
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    אתה יכול זה עניין של עוד 2-3 שיעורים ואתה מוכן.




  6. #5
    משתמש מכור
    שם פרטי
    ניר
    תאריך הצטרפות
    04/2005
    גיל
    37
    הודעות
    1,619
    לייקים
    0
    נקודות
    17

    ברירת מחדל

    אתה יכול אבל כבר התרגלת אחרי כל כך הרבה שיעורים לידני אז ממש לא יהיה הבדל אלא אם הבעיה שלך זה בהעברת הילוכים. אז תנסה עוד פעם כי חבל אחרי זה שלא תוכל לנהוג על ידני לפעמים זה שימושי.

  7. #6
    משתמש ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    6,774
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    הבעיה לא בהעברת הילוכים ,פשוט אני חושב שבטסט עצמו יהיה קל יותר להרכז בכביש ולא בהעברת הילוכים.
    בטסט הזה הכשילו אותי כביכול לא הסתכלתי במראות,שזה לגמרי שקר לא יודע מה הוא רוצה.
    בנוסף הוא אומר שלא הספקתי להחזיר את ההגה למקום שזה עוד שטות הוא בכלל לא הסתכל עלי בטסט הוא התסכל מחוץ לחלון כל הדרך.

  8. #7
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אסף :O
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    6,422
    לייקים
    18
    נקודות
    5
    משפט מחץ
    אני יודע הכל. כמעט.
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    אז זה שטויות, תשאר על ידני.
    סתכל על הכביש, תסובב ת'ראש כמו מתקן שווארמה לכל המראות ואל תטעה.
    אחי זה לא כזה בעיה.




  9. #8
    משתמש כבוד
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    הודעות
    14,592
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    DJ! Spin that shit

    ברירת מחדל

    אל תסתכל יותר מדי הוא יגיד שת'מסתכל מתי שזה לא נחוץ..
    תאמין לי הכי טוב.. תחשוב כאילו הוא לא באוטו... תגיד לעצמך שאתה סתם עושה סיבוב בשכונה לא ממהר לשום מקום וסע..

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 14:13.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,571 | הודעות: 8,214,165 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect