אוקי עשיתי 35 שיעורים על גיר ידני ונכשלתי אתמול טסט שני ממש על שטות.
עכשיו השאלה שלי היא אם אני יכול לעבור לנהיגה על אוטומט ולהבחן על אוטומט בטסט הבא?
אוקי עשיתי 35 שיעורים על גיר ידני ונכשלתי אתמול טסט שני ממש על שטות.
עכשיו השאלה שלי היא אם אני יכול לעבור לנהיגה על אוטומט ולהבחן על אוטומט בטסט הבא?
|
|
אתה יכול אבל לא כדאי לךל
תעשה לפחות עוד טסט ידני...
חבל.. עד שכבר התרגלת לאוטו הנוכחי.. חבל להחליף פתאום
תמיד טוב לעשות על ידני.. כי אח"כ אפשר תמיד לעבור לאוטומט ..
אבל אם תעבור טסט על אוטומט לא תוכל לנהוג על ידני..
חכה לטסט הבא. אתה בדוק עובר!
אתה יכול זה עניין של עוד 2-3 שיעורים ואתה מוכן.
אתה יכול אבל כבר התרגלת אחרי כל כך הרבה שיעורים לידני אז ממש לא יהיה הבדל אלא אם הבעיה שלך זה בהעברת הילוכים. אז תנסה עוד פעם כי חבל אחרי זה שלא תוכל לנהוג על ידני לפעמים זה שימושי.
הבעיה לא בהעברת הילוכים ,פשוט אני חושב שבטסט עצמו יהיה קל יותר להרכז בכביש ולא בהעברת הילוכים.
בטסט הזה הכשילו אותי כביכול לא הסתכלתי במראות,שזה לגמרי שקר לא יודע מה הוא רוצה.
בנוסף הוא אומר שלא הספקתי להחזיר את ההגה למקום שזה עוד שטות הוא בכלל לא הסתכל עלי בטסט הוא התסכל מחוץ לחלון כל הדרך.
אז זה שטויות, תשאר על ידני.
סתכל על הכביש, תסובב ת'ראש כמו מתקן שווארמה לכל המראות ואל תטעה.
אחי זה לא כזה בעיה.
אל תסתכל יותר מדי הוא יגיד שת'מסתכל מתי שזה לא נחוץ..
תאמין לי הכי טוב.. תחשוב כאילו הוא לא באוטו... תגיד לעצמך שאתה סתם עושה סיבוב בשכונה לא ממהר לשום מקום וסע..