פורום מזרחית ודיכאוןןןן:\
מזל"ט =]/בהצלחה?P:
|
|
זה רק כי הפורום היה ממש אבל ממש נואש למנהל.
מזל טוב בהצלחה
מזל טוב ניב יא מגניב =]
מזל טוב גבר , תהנה ותשקיע בפורום .
פעם היה כייף....
מזל-טוב אחויה!
תשקיע אחינו!
מזל טוב
בהצלחה
מזל טוב אחי.