נרשמתי לפני איזה שנה ולא יצא לי להיכנס עד עכשיו P:
חיחי מקווה שלא יהיה משעמם![]()
נרשמתי לפני איזה שנה ולא יצא לי להיכנס עד עכשיו P:
חיחי מקווה שלא יהיה משעמם![]()
|
|
מעניין אותי לדעת: חמה לא רשמת הודעה אחת בכל הזמן שהיית רשום?
קרדיט ענק ל-LiOrsB10 על החתימה למעלה!!!
ברוך הבא..
ברוך הבא תתחיל להיות יותר פעיל!!!!!!!!!!!!!!!
יאלה אחויה תשקיע!
ברוך שובך
חתימתך נערכה, מאחר והיא עוברת על החוקים.
אנחנו לא לוח מודעות או אתר פרסום.
ברוך שובך/הבא ...חח תהנה גבר !
פעם היה כייף....
פששש.. גילאור נרשמתה לפני אהה.. חח עזבתה את **el או מה?
ברוך השב אחי