לפני שאתם נחשפים לחוקי התמיכה, חשוב שתדעו:
יש המון משתמשים שהיו רוצים לקלב את הסיוע הטוב ביותר.
כמו שאתם יודעים, אף אחד מתומכי אטרף לא מצפה לקבל תשלום או כל דבר אחר תמורת העזרה. לכן אנחנו מבקשים רק דבר אחד, סדר! קשה מאד לעקוב אחרי הבעיות שלכם כשיש בלאגן...
לכן אנא קראו את החוקים הבאים בקפידה:
--------------------------------------------------
שימו לב!
חובה, עליכם המשתמשים לפתוח נושאים באמצעות תגיות נכונות עם סוגרים
מרובעים.
דוגמא:
[בעיה] דרייבר לכרטיס מסך.
[עזרה] בפרמוט מערכת הפעלה.
הכותרת, צריכה לכלול תיוג בעזרת סוגריים מרובעים ותיאור קצר של הבעיה.
אין בשום אופן לרשום בצורה כזאת או דומה :
' [בעיה] עזרה דחוף '
---------------------------------------------------------
-שימו לב!, לאטרף יש צוות מיומן של תומכים (קבוצת התמיכה).
והם, ורק הם מוסמכים לתת תשובות.
אבל, בכל זאת, ראיתם שאלה שאתם בטוחים בתשובה שלה? ניתן לענות.
-שימו לב, ספאם בפורום זה פשוט לא יהיה! אל תגיבו סתם! ואם בעיה נפתרה אין צורך להוסיף כלום! רוצים להראות שאתם מסוגלים לתת תמיכה? מצויין - בקרוב יפתח פורום בקשה לדרגת תומך, עד אז אני מבקש לא לענות סתם!!!
אם אתם לא בטוחים - אל תרשמו!
-אנחנו לא עומדים ליד המחשב שלכם!
וזה אומר שאנחנו לא יכולים לנחש מה קורה שם, לכן אנא השתדלו לרשום כמה שיותר פרטים לגבי הבעיה (צילום של שגיאות וכו') ולציין מערכת הפעלה!
-אי ידיעת החוק אינה פותרת מעונש, ומעתה העוברים על החוק יטופלו בחומרה.



