קיבלתי זימון לתלפיות, אבל אני לא יכולה להגיע כי יש לי פסיכומטרי באותו יום.
האם אני צריכה להודיע להם שאני לא באה? ואם כן, איך? לא מופיע בשום מקום מספר טלפון.
תודה.
קיבלתי זימון לתלפיות, אבל אני לא יכולה להגיע כי יש לי פסיכומטרי באותו יום.
האם אני צריכה להודיע להם שאני לא באה? ואם כן, איך? לא מופיע בשום מקום מספר טלפון.
תודה.
|
|
בטח שאת צריכה להודיע
תקשרי למדור קד"ץ או למדור מאיתור מודיעין
תריצי חיפוש בפורום על המספרים הנ"ל
ניסיתי לחפש לך טלפון
אבל את פשוט צריכה להתקשר ללשכת גיוס ולהגיד להם הם יפנו אותך למדור המתאים... אני מאמין שזה של העתודה אבל אל תסתכני באמונות שלי
אוקיי, אני אתקשר ללשכת הגיוס.
תודה על התשובה.
אין קשר לעתודה אמרתי לך מדור איתור חמ"ן או קד"ץ אבל בלשכת גיוס יפנו אותך
בקיצור היא תתקשר ותברר... אני נועל חומד..